Reklamacje

Reklamacje

Jeśli w otrzymanym produkcie ujawni się wada, Konsument ma prawo do reklamacji. Odpowiadamy za wady, jakie ma towar przy dostawie, i które wystąpią na nim w ciągu kolejnych 24 miesięcy. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za nowo powstałe wady, w szczególności wskutek niewłaściwego używania. W przypadku użytego towaru nie odpowiadamy za wady odpowiadające stopniowi zużycia, jakie użyty towar miał przy doręczeniu. W przypadku towaru z oznaczonym terminem przydatności odpowiadamy także za to, że dany towar będzie się w tym okresie nadawał do użytku.

Uprzedzamy, że nadwrażliwości lub reakcji alergicznej na dostarczony towar nie można uważać za wadę towaru. Tak samo za wadę towaru nie można uważać wad upominków i innych bezpłatnych świadczeń, których udzielamy ponad ramy Państwa zamówienia. Zdjęcia towaru w naszym sklepie internetowym mają charakter ilustracyjny i nie stanowią wiążącego przedstawienia właściwości towaru (opakowanie towaru może na przykład różnić się z powodu zmiany opakowania przez producenta).

W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@limarr-ent.pl, telefonicznie: +48226022552 lub korespondencyjnie:LIMARR ENTERPRISE SP. Z.O.O., ul. Cybernetyki, 19B, lok 331, 02-677 Warszawa.

Reklamowany produkt należy dostarczyć w stanie kompletnym, w takim przypadku należy upewnić się, że produkt jest bezpiecznie zapakowany celem uniknięcia ryzyka uszkodzenia podczas transportu. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

  • (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  • (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
  • (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o ujawnieniu wady. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Jednocześnie w zakresie składanej reklamacji wskazujemy, iż:

1. Administratorem danych osobowych jest LIMARR ENTERPRISE SP. Z.O.O., ul. Cybernetyki, 19B, lok 331, 02-677 Warszawa („Administrator”).

2. Administrator danych jest Pan Jevgenijs Brehovs , z którą można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, pod adresem e-mail: info@limarr-ent.pl.

3. Podanie danych osobowych jest wymagane przez Administratora w celu przyjęcia i rozpatrzenia reklamacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez Administratora jest brak możliwości przyjęcia i rozpatrzenia złożonej reklamacji.

4. Podane przez Pana/Panią dane osobowe będą przetwarzane:

5. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi informatyczne.

6. Dane będą przetwarzane przez okres wykonywania umowy stanowiącej podstawę złożonej reklamacji/rozpatrzenia reklamacji/dochodzenia roszczeń przez Administratora lub obrony Administratora przed takimi roszczeniami. Pani/Pana dane przetwarzane do momentu wycofania zgody, jednak nie dłużej niż przez okres wykonywania umowy stanowiącej podstawę złożonej reklamacji/rozpatrzenia reklamacji/dochodzenia roszczeń przez Administratora lub obrony Administratora przed takimi roszczeniami. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia roszczeń przez Administratora lub obrony Administratora przed takimi roszczeniami.

7. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

Przewiń na górę